Browsing Category

Laguna Mountains

Kwaaymii Point – An Easy Hike For Everyone

Kwaaymii Point Trail Overlook of mountains and desert

I constantly look for new hikes in San Diego. Sometimes it can be frustrating due to the location: in the North – Los Angeles, in the South – Mexico, East – dessert, West – water. Usually, all the cool trails are couple hours away from where we live, but all so worth to visit. Here and there I “get” itchy feet to go somewhere, sometimes I  just want an easy and flat hike, other times full body torturing experience. Recently I was browsing online looking for new trails in San Diego and came across to Kwaaymii Point in Cleveland National Forest. It caught my attention that the spot is popular among hang gliders and my first thought was, that it should be easily accessible with great views of the desert and mountains and I was right! Kwaaymii Point trail is on the Pacific Crest Trail and it makes everyone who is into hiking a little more excited  (in this case it was Mr. J). Kwaaymii Point Trail is only 0.5-mile length and flat so it is great for children and elder people. We parked the car at the Pioneer Mail Picknic Area and started walking towards the sign of PCT.  Since it was an easy and short stroll we just continued walking on the PCT for a while till we felt that it was enough and turned around. Kwaaymii Point Its not your regular trail, for some people it is a special place. By being there, you cannot notice plaques on the rocks of people who died ( they didn’t die there), families and friends memorialized them. There was even a plaque for a dog. I believe there are people who come there regularly to look for inspiration or just think. We met a man who was casually sitting by the raill next to his car and smoking a cigarette while looking in the distance, when we passed him he said a friendly hello and I kept wondering what was on his mind that he came all the way up there.

***

Dažnai paskestu interneto platybėse beiškodama naujų vietovių ir mašrutų, kuriuos būtų galima nesunkiai pasiekti iš San Diego.  San Diegas isikūręs taip, kad jei keliauji pietų pusėn atsiduri Meksikoje, šiaurėje – Los Andželas, vakaruose – vandenynas, o rytuose – dykuma. Dažniausi visi įdomesni žygių keliai yra kiek atokiau nuo San Diego rytuose, ir iki jų dasigauti gali užtrukti iki 2 valandų. Ši mini kelionė su visais pietais ar vakarienės sustojimais pakelėse gali užtrukti ir visą dieną, tad savaitgalius reikia kartais papalnuoti į priekį. Kad ir kaip ten bebūtų, kiek laiko užtruktų visada vaizdai ir įspūdžiai nenuvilia ir pakrauna geros energijos keliom savaitėm į priekį, iki kol vėl kojas pradeda “niežėti” naujiems žygiams. Tad neperseniausiai suradau Kwaaymii Point  Klyvlendo Parke. Ši vietovė mane sudomino tuo, kad čia susirenka sklandytuvų mėgėjai  ir iš kart pagalvojau, kad tai turėtų būti lengvai privažiuojama vieta su nuostabiais dykumos ir kalnų vaizdais ir žinoma aš neklydau. Pro Kwaaymii Point eina Ramiojo Vandenyno Keterų Trasa (PCT arba Pacific Crest Trail) visi, kurie bent kažkiek domisi keliavimu pesčiomis žino kas tas per trasa. Misteris J. visada šiek tiek šokinėja iš laimės kai gali bent, kad ir trumpam pasivaikščioti PCT.  Kwaaymii Point tai lengvai prieinamas 0,8 kilometrų ilgio lygus takas, prieinamas tiek mažiem tiek dideliem. Mes pasistatėme automobili Pioneer Mail pikniko vietoje ir pajudėjome į priekį, kur buvo sužymėta PCT kelias. Kai praėjome Kwaaymii Point mes dar šiek tiek paėjome į priekį iki kol nusprendėme, kad abiems yra gana ir apsisukome keliauti atgal. Kwaaymii Point tai ne šiaip sau graži vieta su nuostabia panorama, ši vietovė įpatinga. Eidami negali nepastėbėti lentučių pritvirtintų prie uolų ir akmenų mirusiems žmonėms atminti. Tie žmonės nemirė šioje vietoje, tiesiog artimieji ar draugai norėdami atminti ir pagerbti jų atminimą juos iamžino šioje vietoje. Netgi suradome lentelę atminti šunį. Tikrai tikiu, kad yra žmonių, kurie atvažiuoja čia regulariai apmastyti mintis, pasisemti įkvėpimo. Kaip tik beeidami atgal sutikome vyrą kuris sau sėdėjo netoli automobilio ir rūkydamas cigaretę žvelgė į horizontą. Prasilenkdami jis maloniai pasisveikino, o aš nenustojau galvoti kas per mintys jį privertė čia atvažiuoti.

Mountains-and-Anza-Borrego-Desert Kwaaymii Point Trail Kwaaymii Point memorium Plaques Kwaaymii Point PCT-sign- PCT Kwaaymii Point Trail

GARNET PEAK, MOUNTAIN LAGUNA – SAN DIEGO

Since I was slacking updating my blog, I accumulated some pictures from different trips and places. So let’s start with January 3rd when we had a long New Years weekend. A week before we planned to go to the mountain Laguna ( Mt.Laguna is located 1 hour away in East from San Diego)  As I grew up with white Christmas most of my life I needed to see snow at any price. Even if that means I needed to grate all the ice cubes from the freezer. During Christmas, it was snowing quite much in Mt.Laguna and since we don’t have tire chains we decided not to risk to be stuck or crash a car on  a slippery, snowy road, so we stayed at home. But on January 3rd weather and road conditions were good and here we are surrounded by snow. Was amazing to see snow and kids sliding down the hills and playing snowball wars. We decided to hike to Garnet Peak. 15 minutes later my shoes were completely soaked, and I kind of complained about it and requested go back to the car, but I was kept following Mr.J. Once we reached the peak the breathtaking panorama of Anza Borrego desert was just right in front of us. I don’t know how about you, but every single time when I climb to any hill or mountain I feel accomplished, feels like all the worries and problems stayed at the bottom and you are here on the top  with a clear mind and soul. And the best part of that I  finally saw snow!
***
Kadangi per pastaruosius metus šiek tiek “stabdžiau” blogo rašymą, tad prisikaupė daugybė nuotraukų iš įvairiausių vietų ir kelionių. Tad pradėkime nuo 2015-ųjų metų Sausio 3 dienos, kai kaip tik pasitaikė ilgasis savaitgalis. Per Kalėdas planavome nuvažiuoti iki Lagūnos kalno ( Kalnas Lagūna stūkso tik 1 valanda kelio į rytus nuo San Diego). Kadangi didžiąją gyvenimo dalį visos mano kalėdinės šventės buvo baltos, aš bet kokia kaina noriu matyti sniegą per šventes. Net jei ir reiktų iš šaldiklio tarkuoti ledukus. Kaip tyčia, per pačias kalėdas gausiai prisnigo Lagūnos kalno apylinkese, bet mes nusprendėme nerizikuoti įstrigti pusnyje ar nučiuožt nuo kelio, nes neturime tam skirtų padangų (tiksliau čia tokių net nepardavinėja) ar tam skritų padangų grandinių. Bet po savaitėlės Sausio 3 dieną patikrinus kelio ir oro salygas nusprendžiame važiuoti i sniego paieškas. Taip keista buvo matyti sniegą, vaikus besiduodančius, žaidžiančius sniego karą. Šiek tiek pastudijavę žemėlapį pasileidžiame į neilgą žygį į Garnet viršukalnę. Po 15 minučių mano batai buvo jau kiaurai šlapi ir pradėjau bumbėti kad noriu grįžti atgal, bet vistiek sekiau iš paskos Misteriui.J. Kai pagaliau po valandos kitos užkopėme į viršukalnę prieš akis atsivėrė kvapą gniaužianti Anza Borregos dykuma. Nors Lietuvoje kalnų ne tiek jau ir daug ir tie patys ne tokie aukšti, bet visada esant ant bet kokios viršūnės mane apima geras jausmas, atrodo, kad visos problemos slėgusios sėdi ir laukia tavęs apačioje kol tu čia ir dabar stebi viską iš aukšto su ramia sažine ir siela. Nepaisant kiaurai permirkursių kojų taip gera buvo pamatyti sniegą!
Garnet Peak, Mt.Laguna, San Diego
Garnet Peak, Mt.Laguna, Snow