Browsing Category

Arnhem

Damp room

He was standing on my table in silence for a few hours and waching how i more and more feeling depresed about my finance exercises which I can’t understand how to do…

Three candles sitting comfortable on my windowsill from time to time caching my attention with their strange talks and getting me warm inside…
and the clock never get tired to count 1…2….3…..44……53…60…
While heater is so hot but my room is stilll too cold…and the air is too damp.
Somewhere very deep in the wardrobe traveling bag is waiting with impatient when he will go home where everybody speaks one language… he is a bit confused and tired…
While some of my clothes
are too angry … they became too small to wear…
And now he still waching me from the same position what im writing he saying
nothing just maybe thinking that Im too tired to deal with finance….

Balta balta kur dairais …

Tie kas dar nematė sniego arba kam jo per daug parodysiu savo sniegą Olandišką 😀 jis kitoks 😀 ir pasirodė čia tik antrą kartą :>….

Pirmas egzaminas šiandiena…

bijau….

Apie šaltį…

Sėdžiu sau ir galvoju…juk vis dėlto galima būtų pabėgti nuo žiemos ir šalčio tereikia tik visą laiką keliauti. Na aišku gera idėja būtų apsigyventi ten, kur nebūna niekada šalta…. bet visada yra tas BET vis dėlto esu priklausoma nuo Lietuvos…per daug visko palikta, kad išvažiuoti kažkur kitur amžiams …tad alternatyva tik rudenį kaip paukščiui pakelti sparnus į šiltus kraštus…

dar vienas pastebėjimas …nežinia kelintą kartą, bet kai tik ateina šalčiai noriu nešioti

Sijonus!!! Gal Tu žinai kodėl ?

Kelionė 2008-10-11 – 2008-10-19 Arnhem-Liuxembourg- Miunchen-Viena-Praha-Berlin

Marissa(Meksika)

Aš 😉

1 – diena Arnhem-Liuksemburgas

6:12 – pramiegojau !!!!! Turiu tik pusvalandį susiruošt…
6:45 – leidžiuosi liftu žemyn žiaumoju sumuštinį, kurio nespėjau suvalgyti, nes tiesiog panelė Martyna pramiegojo.
7:00 – O kur Veronika ? Deje ne aš viena tokia, kuri pramigo. Rusaitė atsikėlė tada kai mes turėjome palikti baraką.
8:27 – sėdim traukinyje.

Ši diena prasidėjo gan nesklandžiai traukinys, kuris važiavo į miestą netoli Vokietijos sienos, kur mes ir turėjome išlipti dėl kažkokių trugdžių tiesiog grįžo atgal į pradinę stotį iš kurios mes ir pajudėjom. Persėdom į kitą traukinį dabar važiuojam : Arnhem – Utrecht – Rotterdam. Roterdame praleidom 1h belaukdami kol atvyks traukinys i Briuselį. Mes jau Briuselyje vėl 1h laukti kol pajudėsim į Liuksemburgą.

Pagaliau Liuksemburgas!! Traukinyje Briuselis – Liuksemburgas miegojau. Šalia manęs sėdėjo kažkokia pensininkė kažkuris iš bedrakeleivių sakė, kad ta moteriškė visą kelią spoksojo kaip aš miegu. Šiek tiek kraupiai skamba ka ?:D
Į Liuksemburgą nuvykome pakankamai vėlai atsilikome nuo grafiko gerokai, bet tai nebuvo didelė bėda. Apsistojome hostelyje. Pro langą atsivėrė nuostabus tilto vaizdas.

Pasidėję daiktus truputį apsitvarkę po kelionės keliavome apsižvalgyti po miestą. O miestas tikrai nuostabus! Kadangi atvykome vėlai viskas buvo uždaryta. Bet ne visa diena buvo tokia jau ir bloga tą naktį Liuksemburge vyko kaip ir festivalis, buvo galima aplankyti kai kuriuos muziejus naktį. Vienas iš muziejų musū komandai labai patiko, nes dalino nemokamą vyną, kuris nebuvo toks jau ir prastas. Pasiėme po kokias keturias taures iš skirtingų gerųjų tetų sėdėjome lauko terasoje, gurkšnojome vyna ,plepėjome, mėgavomes aplinka. Vėliau taip gavosi, kad “nudžiovėm” visą butelį kai niekas nematė. Nes kelių taurių per maža.

Kai taip kultūrintis atsibodo patraukėme ieškokti kokio baro ar panašiai. Pasisekė vėl. Užsukome į vieną barą, kuriame buvo pakankamai žmonių, grojo normalią muziką. Taigi mes įsisukome į šokių aikštelę ir ją tiesiogiai okupavome, nes niekas daugiau ir nešoko. Baras mums patiko, nes barmenai surengė šou. Užlipo ant baro ir ragino kas norėjo prieiti ir tada gausi nemokamą gėrimą tiesiogiai į burną. MMm….buvo skanu… :>

Apie 2-3h. pajudėjome namo, nes kitą rytą reikėjo pakankamai anksti keltis. Deje keliavome namo ilgai ir nuobodžiai tiesiog neradome kelio namo nors ir turėjome žemėlapį. Visai netyčia pasukome viena gatve, kurioje buvo kokie 4 dideli klubai, kuriuose grojo skirtingo stiliaus muzika ir buvo begales žmonių.

2 – diena Liuksemburgas – Miunchenas

8:00 – Metas keltis !!!!!

Miegojome pakankamai blogai ir mažai. Visą naktį kažkieno telefonas skambėjo ir niekas net neketino jo išjungti. Pavalgę sočius pusryčius. Iškeliavome pasivaikščioti po miesta nuėjome į kitą modernaus meno muziejų. Nuostabu noriu ten sugrįžti dar kartą !!! Nėra ką pasakoti prašom tik stebėti..:>

Iš Liuksemburgo patraukėme į Miuncheną. Teko ir ant žemės pasėdėti nes visas traukinys buvo pergrūstas manau kelionė truko apie 6h. Į Liuksemburgą atvykome kai jau buvo sutemę. Susiradom hostelį, pasidėjom daiktus ir išlėkėm į miestą apsižvalgyti ilgai nebuvome. Nes mūsų laukia visa diena.

3 – diena Miunchenas

8:30 – šiaip ne taip atsikeliam visi nori miego…uh..
Vaikščiojam po miestą, žiūrinėjam bažnyčias šiaip architektūrą na tiesiog gėrimės miestu kaip ir visur kitur. Lipame į bokštą nuo kurio atsiveria nuostabi miesto panorama. Vėliau einame pasi kultūrinti į muziejų, kuriame buvo galima sutikti Rembranto, Van Gogo, Klimt, Mane ir kitų dailininkų paveikslų be galo pavargome, nes pastatas milžiniškas greičiausiai praleidome tena apie dvi valandas. Kas greičiau kas lėčiau baigė apžiūrėti viską, įsitaisėm muziejaus hole kai kas spėjo ir numigti 😀

Po muziejaus buvome visi išbadėję kaip vilkai. Sumuštinius valgyt atsibodo, tad patraukėm ieškoti nebrangios kavinės. Įėjome į gražų parką. Kaip tyčia tą dieną Miunchene buvo nuostabi švietė saulė, buvo šilta buvo galima laisvai tik su trumpom rankovėm lakstyti. Parke buvo be galės žmonių, kurie šildėsi saulės atokaitoje. Kas žaidė tinklinį, deginosi, kas skaitė knygas, kas šiaip susėdę šnekučiavosi. Nieko panašaus nebuvau mačius. Pasitaikė sutikti vyriškį kuris buvo visiškai nuogas viešoje vietoje kaip mes vėliau jį praminėm “draugas iš Miuncheno”.

Parke buvo didelė lauko kavinė su tradiciniais vokiečių patiekalais, neatsispyrėme ir pasilikome. Nors kainos nebuvo labai patrauklios ,bet visi norėjo valgyti ir tingėjom eiti kažkur kitur tai ir pasilikome. Sukirtau pora dešrelių su bulvėm. Pavalgėme pakankamai sočiai atsigėrėm alaus uh….gerai buvo ..:> Buvo jau pavakarė tad patraukėme miesto link apžiūrėti kaip viskas atrodo naktį. Apie 7h. tuėjome atsidurti centre prie pagrindinio pastato to įmantraus gotikinio stiliaus. Kaip bebūtų keista tai ne bažnyčia ar kažkas panašaus, o ten tiesiog renkasi valdžios organai. Šiame pastate atėjus 7h kiekvieną dieną buna tarsi mini spektaklis. Laikrodis su figūromis kurios juda. Deje mums to neteko pamatyti, nes tą dieną kažkas buvo nutikę, kad laikrodis su šokančiomis lėlytėmis pasirodė apie 5h vakare. Pasėdėje kaip benamiai ant žemės aikštėje patraukėme į pagarsėjusį barą ” Hofbrauhaus”. Jei neklystu ten nuo seno buvo tokia kaip užeiga. Tik įėjus į vidų pasigirdo tradicinė gyvai atliekama vokiečių muzika. Stalai kilometro ilgio, bokalai ne mažesni nei puse litro. Nors tiesa nepasakyčiau, kad meniu buvo didelis kelios alaus rušys. Nedaug patiekalų. Kadangi patiekalai buvo brangūs gėrėme tik alaus 😀 Ilgai negalėjome užsibūti, nes šią nkatį ketinome keliauti naktiniu traukiniu į Vieną. Taigi apie 22.30 patraukėme į traukinių stotį, kur saugykloje buvome pasilikę daiktus. Taigi mes jau traukinyje bandome miegoti į Vieną atvyksim apie 6 valandą ryto.
Naktį aišku traukinyje įvyko šis tas smagaus. Išsibarstėme atskirai mažomis grupelėmis po kupė. Aš buvau su Marissa. Marissa žadina mane vidurį nakties akys didelės žiūri į mane ir sako, kad buvo atėjęs kažkoks bernas jai glostė/kasė galvą, kai ji pakėlė akis į jį jis nieko nesakė tiesiog žiūrėjo į ją. Apsisuko ir išėjo. Tada ji pažadino mane. Iš pradžių pagalvojau, kad ji susapnavo , tad pradėjau juoktis. Bet galų gale netoli Vienos tas vaikis praslinko pro mūsų kupė Marisa, kad sušuko tai JIS !!! 😀 Aš negalėjau susilaikyt visą laiką kikenau 😀
Kitam kupė mano kolegos irgi smaginos. Kupė yra 6 vietos . Jie buvo užėme 4 iš jų. Vidurį nakties į jų kupė atėjo du austrai ir pradėjo sakyt, kad tai jų vietos ir panašiai. Vienas mano kolega, kad pašoks iš miego ir sušuks ” Kur mes? Kokioj šaly esam? ” Austrai sakė iš pradžių pasimetė, bet po to pradėjo irgi juoktis turbūt pagalvojo vargšas žmogus keliauja kažkur ir nežino kur . 😀

4 – diena Miunchenas – Viena

7.30 – sėdim kavinėje netoli hostelio Vienoje laukiam 9 , nes nuo tada atsidaro hostelis. Bet deje registracija prasidės tik nuo 14h. ;/ , bet mes bandysim kaip nors patekti anksčiau, nes po traukinyje praleistos nakties visi jautėsi nekaip norėjos nueiti į dušą galbūt numigti. Per ta laiką kol laukiam susiplanuojam kur ir ką norime aplankyti. Planas pakankamai didelis tikrai yra ką pamatyti. Taigi apie 9 nueiname į hostelį pasidėjome tik daiktus ir patraukėme apsižvalgyti. Apėjome pagrindinius pastatus, kurie yra netoli hostelio beje mūsų hostelis labai netoli centro tad super. Prie vieno muziejaus kalbino eiti į operą už dvidešimt eurų, keli žmogiukai norėjo, bet kažkaip atsisakėm. Užsukome į porą bažnyčių jos nuostabios! ir įspūdingos! Vėliau nėjome i Mocarto muziejų eh…pasirodo veltui mokėjome po 7 eurus. Nieko gero nepamatėme ir buvo be galo nuobodu . Patraukėme namų link, nes buvome per daug pavargę kažką toliau daryt sutarėm, kad vėliau išeisim kur geriau dabar geriau pailsėti. Užsukome šalia hostelio esančią kavinę pavadinimu centrimetras kainos normalios, o porcijos ohohoho du žmonės privalgyti gali , tad beveik pusę maisto palikome lėkštėse.

Sotūs ir laimingi grįžome į hostelį pasiėmėme daiktus iš saugyklos sumokėjom pinigus už kambarius atidavė raktus ir pasiuntė eiti aplink pastatą į kitą pusę. Mat įėjimas i kambarius iš kitos pusės. Hm….jau tada pasirodė, kažkaip keistai… Praveriame savo ” apartamentų ” duris ir stovime visi be žado. Hostelio pavadinimas atitiko interjerą ” Blue coridor” ką išvertus į lietuvių kalbą reiškia mėlynas koridorius. Mūsų apartamentai buvo tiesiogine to žodžio prasme buvusiame klube. Viskas aplink buvo mėlyna. Negana to tai buvo ilgas kambarys atskirtas užuolaidomis. Oficialiai tai buvo tarsi trys kambariai atskirti užuolaidomis (durimis) mes gyvenome viduriniajame. Jei neklystu tai vadinosi B kambarys. Taigi stovime visi apšalę apšarmoję ir tik pratrūkom juoktis iki ašarų, nes mes čia gyvensim 2 paras. Einame apsižvalgyti toliau …perėję kambary C, kur kažkoks vargšas vaikinas miegojo, matyt mes jį prižadinom, nes juokėmės tikrai garsiai. Atsidūrėme prie tuoletų bent tiek gerai, kad vaikinų ir merginų tuoletai atskiri 😀 Bet tuolete buvo nuostabios dekoracijos kažkokios džiovintos gėlės ir splvą keičiančios lempos. Netoli WC buvo baras. Na dušai dar tolėliau tai tie pakankamai normalūs, bent tiek gerai. Taigi pasijuokę surimtėjom, nes pasidarė nebesmagu 😀 Bet visi buvo per daug pavargę tai kritom į lovas pamiegoti .

Kas kėlėsi anksčiau ir išėjo, aš miegojau ilgėliau . Vistiek vakare susitiksim. Kaip paaiškėjo, tame viename dideliame kambaryje buvo tą naktį 12 žmonių. Vakare mes tiesiog vaikščiojome po miestą ilgai neužsibuvome.

5 – diena Viena

8.30 – keliames.

Pusryčiai mieloje kavinėje netoli mūsų klubo oj ar aš pasakiau klubo turėjau omenyje hostelio. Pavalgėm už 3 eurus. Šiandiena nelabai kokia diena – lyja.. ;/ Naktį miegojau kaip užmušta…Šiandiena ta diena kai turėtumėme susitikti su kita žmonių komanda, kurie keliauja šiek tiek kitokiu maršrutu ir automobiliais. Labai laukiau …buvau pasiilgus jau kaikuriu ir šiaip praleisti ilgą laiką su tais pačiais žmonėm nėra taip jau kartais smagu pradeda erzinti…
Po pusryčiu lekiame į vieną nuostabią vietą “Schönbrunn Palace” vienas svarbiausių Austrijos sostinės Vienos kultūrinių objektų. Tai ištaigingi baroko stiliaus rūmai, apsupti vaizdingų parkų, gėlynų, tvenkinių, skulptūrų. . Jie buvo pastatyti kaip konkurencingi Versalio ansambliui. Habsburgai čia praleisdavo vasaras – tai buvo jų vasaros rezidencija. Rūmuose paskutinius savo metus praleido ir imperatorius Francas Žozefas.

Taigi apžiūrėję muziejų, sodus, apylinkes ir visą kitą patraukėme kitos atrakcijos link. Į bilieto kainą buvo įskaičiuota ir kaip gaminas tikras opuolių štrudelis. Netgi gavom po mažą gabalėli paragauti Mm…:P skanu buvo tik vargšui Manu nepatiko spjovė lauk. Pagaliau išėjome laukan einam į autobusų stotelę laukiame autobuso. Kuom man patinka čia nei Vilniuj tai, kad čia yra rodomas laikas už kelių minučių atvažiuos tam tikras autobusast tai tikrai didelis pliusas. Taigi laukiame ilgai ir nuobodžiai spėjame prisnūsti…..ir susapnuoti gražų sapną….

Taigi po beveik pusę dienos vaikščiojimo ir nieko burnoj neturėjimo patraukiame ieškoti, kur pavalgyti eh…niekas neapsisprendžia kur nori eit galų gale sutariam eit į piceriją… Valgome kaip vilkai viską greitai 😀 deje neilgai skrandžiai susitraukę akys nori pilvas nepriima pusę maisto vėl paliekam lėkštėse bandom dar kažkaip viską sugrųsti į burnas juk nepadoru sumokėjus pinigus palikti 😀

Taigi pavalgę išsiskirstėme mažomis grupelėmis susitarėm susitikti vakare prie pagrindinės bažnyčios. Busime ne tik mes, bet ir kita žmonių grupė, kurie keliauja automobiliais. Taigi aš Marisa, Veronika, ir Misha patraukiame namų link, nes norime nusipirkti šio to pavalgyti ir pasidėti namuose, o nesitampyti visą vakarą. Taigi skubame i metro, nes vėluojame į susitikimą reikia persėsti vienoje stotelėje į kitą traukinį. Bėgam skubam įlekiam į traukinį aš Marisa ir tarpdurį liko stovėt Veronika. Ji pasiliko ant platformos ir klausia : ” O kur Miša? ” Ir tik durys užsidarė prieš nosį. Ir mes jau važiuojam su Marisa pradėjom juoktis iš apsurdiškos situacijos 😀 Važiuojam mastom ką daryti iš apsurdiškos situacijos tik pastebim, kad mes atsiradom ne toj stotelėj, kurioje reikėjo atsidurti. Lipam lauk bėgam į priešingą pusę įsėdam važiuojam mastom kaip čia viskas bus. Pradinėje stotelėje pamatom stovintį Mišą. Išlipam ir bėgam į ta vagoną į kurį jis ilipo. Braunamės per žmonės , o žiūrim Miša stovi vienas klausiam : ” O kur Veronika?” O jis : ” Aš nežinau maniau ji su jumis “. Taigi su Marisa iš vis juokiamės, nes dabar tai tikrai nežinia ką daryti. Na bet viskas išsispręndė sėkmingai atvykus į reikiamą stotelę ir išlipus sutikome Veronika 😀 protinga mergina pasiklausė žmonių kaip nusigauti į katedrą.
Katedroje susitikome su žmogeliukais, kurie keliavo automobiliais. Miela buvo pamatyti savus veidus svetimoj šalį, svetimam mieste. Nors ir ne lietuviai, bet vistiek. 😀 Tą vakarą tusinaus su jais :> buvo smagu ..

6 – diena Viena – Bratislava – Praha

7:30 – kėlėmės .

10:00 – buvau pas tuos keliautojus su automobiliais, nes jie pažadėjo pamesti mane iki Prahos. Nes mūsų kelionė susideda iš 6 keliavimu kai tuo tarpu mes turėjome tik 5 galiojančius kartus važiuoti traukiniu (spec bilietas pigiau nei pirkti atskirai visur). Deje ne viskas klostosi taip kaip norėtusi. Tie žmogeliukai norėjo aplankyti tuos rūmus, kuriuose buvome mes vakar tai sutarėm, kad aš atvažiuosiu į stotelę arčiausiai jų tam tikrą valandą. Deje kažkas buvo nutikę su metro, kad jis nestojo toje stotelėje. Kaip tik tuo metu baigėsi pinigai ne tik olandiškoje kortelėje, bet ir lietuviškoje tele du . O ka dabar daryti ? nežinau kur esu nežinau kaip nusigauti . nežinau nieko . Visa laimė suradau telefono automatą iš kurio paskambinau pirmiausia tėčiui ir paprašiau papildyti man sąskaitą 😀 Deje jis negalėjo mamai tada skambinau 😀 mama irgi negalėjo. Uh…panika…
Skambinu tada jau savo žmonėm, kurie turi mane paiimti nesusišnekam, nes nesupranta, kur aš randuos. Nervas ima nes lija ir nebeturiu centu. Taigi nueinu į artimiausią kebabinę paprašyti, kad pakeistų man pinigus. Prabylu angliškai, o man atsako rusškai : ” Možyt pagavryt poruski?” nusišypsau nes nieko daugiau nelieka daryti ir teatsakau ” čiut čiut ” 😀 padėkoju ir bėgu atakuot telefono budelės. Po ilgų kalbėjimų galų gale aš atsiduriu atutomobilyje visi pakanakamai pikti ant manęs neišlaikau apsibliaunu..;/ nes tikrai pati buvau labai išsigandusi ir dar jie čia pyksta ir sako jog aš buvau labai arti tik reikėjo pasižiūrėt atidžiau į žemėlapį. O man baimės pilnos kelnės 😀
Na žodžiu važiuojam…Važiuojam pirmiausia į Bratislavą :> Į Bratislavą atvykome pakanakamai vėlai. Tai nuėjome tik pavalyti į restoraną.Kur viskas būna suruošta iš anksto taurės, sudėti įrankiai,servetėlės. O kainos panašios kaip Olandijoj. :> taigi kas vienoj šalį brangu kitoje normalu. Pavalgę išvažiavom i Prahą.
Prahoje atsidūrėme gal apie 22.00-23.00h.
Susitikau su savo grupe, bet deje nelabai jie norėjo grižti į hosteli, kad aš pasidėčiau daiktus taigi ėjau visur su savo tašę. Kadangi tai buvo ketvirtadienis tai ėjom į šokius buvo juokinga kai apsauginis norėjo, kad atidaryčiau ir parodyčiau kas viduje aš jam aiškinu, kad ten tik mano drabužiai jis neklauso vsitiek prašo … na ka atidariau įkišo savo purviną ranką į taše aišku nieko nerado kreivai žiūrėdamas nulydėjo akim. Rūbinėje irgi šiek tiek nustebo kai paparašiau padėti tašę 😀 Taigi netoli garsiojo Prahos tilto yra tokia vieta, kur yra 5 aukštų pastatas
kiekviename aukšte groja skirtingos rūšies muziką. Visai smagu ateini į vieną vietą ir gali migruoti tarp ten kur tau patinka labiausiai. Pasišokom …buvo smagu grįžom į kambarį apie 4h.

7 – diena Praha
Šiandiena kaip niekada kėlėmės vėlai na nėr ko norėt septinta diena ant kojų. Pavalgėme uz 6eurus. kavinėje šalia hostelio.
Prahoje buvo šalta kaip nei viename kitame mieste. Reikėjo visą laiką muvėti pirštines na ir man šalo ausys tad mūvėjau ir kepurę. Pasijaučiau beveik kaip namie juk Lietuva visai netoli ;] Ši diena buvo be galo graži ( nors ir šalta) . Tą dieną aplankėme Prahos pilį, kuri nebuvo tokia jau labai ir panaši į pilį. Pilies teritorijoje t.y viduje buvo bažnyčia negaliu iki pat šiol lyginti, kuri gražiausia visos kurias mačiau savotiškai gražios. Iš išorės ši bažnyčia tikrai nuostabi, bet kas dėjos viduj tai kažkaip jokio grožio ir nemačiau…viskas buvo prtaikyta turistasm..daug nereikalingų detalių ar ne į temą paveikslų, neskoningai nudažytas paprastas metalas aukso spalva. Na vidus tikrai nepaliko įspūdžio.
Nuo pilies atsivėrė nuostabi Prahos panorama. Visas miestas kaip ant delno. Pilies viduje susitikome vėl savo draugus, kurie keliauja automobiliais. Visi atrodė laaaaaabai pahmelni 😀 buvo juokinga 😀
Taigi po pilies, kuri nelabai buvo panaši į pilį patraukėme gatvėmis šiaip klajodami, dainuodami mojuodami žmonėm sėdintiems autobusuose 😀 deje kažkodėl tik vairuotojai dažniausiai atmojuodavo :>..na nesvarbu…
Taigi einame prie garsiojio tilto jis pakanakamai ilgas ir kas be ko gražus nėr nieko daugiau ko ir pasakyt 😀 Netoli tilto išgirdau kažką kalbančius lietuviškai tai tikr priėjau žiūrėjau į vieną dėdę ir nedrįsau pasakyt nei visno žodžio matyt aš jam pasirodžiau keista 😀 o lietuvių buvo ir daugiau visa grupė turistų!!! Nežinau kodėl,bet buvau labai susijaudinus nutirpo kojytės ir rankytės lyg ka labai jaudinančio būčiau pamačius. Aplankėme ir įžymujį laikrodį pakanakamai įspūdinga. Vėliau tiesiog išsisklaidėmė kas sau . Nusipirkau tris poras kojnių, nes jau švarių nebeturėjau 😀 Vėliau tiesiog įlindom į belenekokį kabaką pavalgyt. ir namo miegot….

Nuostabus Cesar bučinys…

Aš ir Carlos susitikom vidury Prahos tilto ..:>

Aš ir Veronika

Kukliai isitaisėm ant laiptų….

s

O va šitiek pinigėlių palikom….prahos kavinėje, kurioje dar ir apgavo 😀

Gyvybiškai svarbus miegas.. bet kur ir bet kada 😀

a

žuvytės lūpytės 😀

Niamu niamu darom traukiny 😀

8 – diena Praha – Berlynas

6.30 – kėlėmės. labai jau sunkiai, bet ka darsi. Buvo labai šalta miegot. Ranka, kuri buvo išlindusi iš po kaldros nušalo 😀 😀 😀 Švarių rūbų nebeturiu išskyrus kojnes 😀
Mes Berlyne…ooooo jis tikrai milžniškas ….visai aptiktų čia gyventi jei nebūtų aplink vokiečių. 😀 , bet kadangi tai neimanoma tai kaip ir nekas…
Susitikome vaikiną iš universiteto , jis studijuoja Arnhem’e, bet pats šiaip iš Berlyno. Tai jis šiek tiek aprodė mums miestą. Kaip bebūtų keista Berlynas neturi jokio senamiesčio…tad kaip miestas jis neturi dideles vertės. Labai daug centre parduotuvių (taip ir norisi nusiaubt) ir šiaip šis miestas skiriasi nuo kitų kuriuos aplankėme savo kosmopolitiškumu. Vakare vyko pakankamai svarbios futbolo varžybos tad cesar užzimanė jas pažiūrėti nuėjome į sporto barą, kadangi jie ten ne ką tegalėjo mum pasiūlyti mes su Veronica išėjom ieškoti padoraus maisto…nebesinorėjo valgyti jokių makaronų norėjos ko nors rimčiau radome nuostabią kavinę priminė aludę bet buvo jauku ir miela užsisakėmė šnicelį..:> mmm….skanu …Grįžom į sports-barą pabaigėm žiūrėti rungtynes. Aš tuo tarpu grįžau į hostelį nes man kojas šalo norėjau persiauti batu persiaviau ir atgal parlėkiau, o tada patraukėm linksmintis…Labai neblogai sukas vokiečiai … Galėtų panašiai būt ir Lietuvoj taigi tokiom keliom moteriškėm ir vyrukui sumoki po 5 eurus. Ir gali aplankyti kokius 5 barus nemokamai, kažkodėl jie čia mokami. Pabūni bare koki 15-30 min. ir eini į kitą barą su tokia dydele šaika 😀 smagu bare jei užsisakai gėrima kokį gėrimą gauni nemokamai … na žodžiu fun… Buvo labai keista, nes šioje gatvėje stovėjo pilna prostitučių jos visos buvo apsirengusios vienodai auliniai batai ant platformos ir aukšto kulno, ir būtinai korsetas.. nesvarbu ant maikės ar dar ko bet korsetas…
Taigi einam sau per barus taip ir šnekuos su kažkokiu irgi užsieniečiu paklausė iš kur aš atsakiau, kad iš Lietuvos sako O…čia turim vieną lietuvį …:> Pakvietė jį jis į mane žiūri nesupranta…O aš tik ” labas” , o jis : ” tu iš Lietuvos?” Aš : ” taip” ir kad pradėsim abu cypti ant visos gatvės 😀 Mat aš nešnekėjau lietuviškai labai ilgą laiką… o jis taip pat 😀 kaip buvo gera!!!!!!! Einam sau pliurpiam kaip seni pažystami maišydami žodžius lietuviški plius angliški …:> nuostabu…. Jis kažką minėjo, kad praleido daug laiko Palangoj ką gali žinot gal kada dar pamatysiu 😀 Žinau,kad vardu Andrius iš VGTU. Buvo nuostabu tikrai nemeluoju …

9 – diena Berlin -Arnhem namai namučiai… 😉

Kadangi nuėjome miegoti vėlai tai ir kėlėmės tik apie 9.15
Pavalgėm pusryčius kaip įprasta pasidarėm po kelis sumuštiniu kelionėj. Pasidėjom daiktus į saugyklą ir lėkėm į miestą dar apsižvalgyti, nes traukinys pajuda tik apie 15h. Bet kai jau esi pavargęs mažai kas berūpi…taip ir tesinori kur padėti užpakali ir pailsėti.
Taigi sėdim traukinyje …o traukinys pergrūstas…sėdžiu ant žemės…užmigau…priėjo kažkoks dėdė pažadino ir pasiūlė į savo kupė neatsiakiau,nes jaučiau kaip užpakalis sušalo..;/ negerai..įeinu į kupė O ten miela šeima du nedideli vaikai . Pradedu dėkoti deje nedaug jie supranta angliškai, bet vistiek miela.
Kai jie išlipa pasikviečiu kitus pas save ….pagaliau važiuojam namo…..

metro

bažnyčia ar tai dar kažkoks briedas po bombordavimo neatstatyta o palikta kaip paminklas

garsioji statula prie kurios seniau vykdavo ” love parade” Manu kada man i kepures bumbola
visas pilnas fotosesijos komplektukas

čia tikrai nepozavau 😀 fotografas užsikabliavo

miela siena 😀

fotografui tikrai patiko mano subinius 😀

po vakarėlio laukiam metro nepraleidžiam nė vienos progos pamiegot bet kur

pagaliau normalus maistas mėsa ir bulvės 😀 dar svoguniūkai mmm…:P~

kažkur vidurį Berlyno…

meninės nuotraukos paiškos 😀

pozuojam…

Pridėti paveikslėlį

atmint senus gerus laikus….

labai įtemptai kažką skaičiau 😀

paskutinis vakaras…linksmybių metas

linksma…

šoka trypia raganaitės 😀

….ir mes tikrai nepavargusios!!!

Luc

Tekila…kad but šilčiau ir smagiau :>

paminklas atminti žydus…per visą skverą….

galite įsivaizduot kokio tai dydžio

nežinau kas čia bet labai svarbu…

Na kaip Berlynas be berlyno sienos :>

Čia svarbiausia tai kas yra man už nugaros tie apgriuvę pastati tai buvę naciu ” ofisai” jie buvo sugriauti, bet dabar juos norima atstatyti kaip paveldą juk tai istorija

Mūsu grupė plius keli kiti žmogeliukai

kažkoks žmogėnas laipioja dangoraižiu ;]

ah…tas saldus miegas…važiuojant namo….

Kelionės stiliukas…

Martyna gali būti…

Apibendrinant kelionę:
– Top’as klausimas ” o, kur Veronika?”
– Pagrindinė daina ” Oasis – Wonderwall”
– Maistas ” Sumuštiniai”
– Trūkumas ” kojnės, apatiniai”
– Trūkumo trūkumas ” miegas”
– Buvo daug ” juoko ir šypsenų”

Tiesiog buvo nuostabu !

p.s – atsiprašau už nerišlią kalbą….kai mažai bendrauji lietuviškai taip ir gaunas….

9 dienos – 5 miestai …:P

Olandija part – 3

Na ką baigėsi vasara, baigėsi ir bobų vasara. Už lango siaučia negailestingas vėjas, kuris laužo medžių šakas, taršo kanaluose besipliuškinančioms antims plunksnas…br…kai pažiūriu pro lanagą nebesinori nei nosies kišti laukan, o atrodo va dar šeštadienį, sekmadienį skaisčiai švietė saulė ir mes visi gulėjome parke ant žolės gaudydami saulės spindulius.
Na ką man čia sekasi gerai nėra per daug kada laiko liūdėti. Na tiesa, liūdėjau truputi, bet tai buvo tik dėl to, kad apsirgus buvau.. :>

Vakar visą vakarą nieko doro neveikiau sėdėjau skaitinėjau šį bei tą nuo mano užrašų lapo nesitrauke vabalas 😀 (mačiau jį kitame kambario gale prieš porą dienų) Jis kvailutis vis suko ratus vaikščiojo zigzagais 😀 turėjau mini cirką 😀

O ant mano lango iš lauko pusės voras gyvena… neblogas toks dideliu pilvu o jo tinklas sakyčiau toks visai nemažas ir jis išlenda visada tik į pavakarę apsuka porą ratų ir vėl dingsta 😀 😀

Taigi tesiame pastebėjimus ir skirtumus:

Olandai mėgsta švilpauti. Gali išgirsti maisto prekių parduotuvėje, gatvėje ir šiaip visur kitur .. 😀

Taxi bent jau mano mietse labai smagūs nelabai šneka angliškai, bet parvežt parveža namo. Dažniausiai imame 2 taxi. Tai važiuojant jiems nelabai rūpi raudona šviesa ar žalia važiuoja kiaurai 😀 ir dar surengia mini lenktynes 😀 kas pirmesnis pristatys mus į namus.

Taigi darbo valandos čia pagailėtinos paprastos parduotuves dažniausiai dirba iki 6h. O maisto prekių parduotuvės iki 8 naj naj naj…o sekmadieniais iš viso niekas nedirba 😀 jei nori valgyt eik i barą.

Manau daugelis žinote, jog čia valiuta euras, bet pasirodo norint ja atsiskaityti nevisada pavyks jei turi daugiau nei 200 eurų. Jie tiesiog nepriima, nes tai per didele kupiūra! O tada gali rankas nusigriaužt 😀 beiškant, kur pasikeisti į smulkesnę valiutą.

Jie neturi nieko panašaus į bandelę su džemu, ar šiaip bandelė su šokoladu tik bandelė su mėsa.

Olandai neturi varškės, o aš taip baisiai jos pasiilgau …;/ eh…

Galiu pasakyti, kad vyrai pakankamai įžulus spoksojimo atžvilgiu. Spokso nesibaimindami.. :/

sexy usiukai 😀

Carty ( Airija) , aš ir Paul ( Australija)

Parkas…uh…
mano meilė mus skiria tik ūgis 😀

mano mopedas 😀 myliu jį :> kaip pigiai parsigabent į Lietuvą ?

Myliu Martyna.

Rain

Šiandiena pirmoji diena kai pradėjo lyti. … nekas… liūdna…

Nuo kada prasideda?…

įpusėjus į 3 sav. “pakilo noras” daugeliui esanciu studentu….

jau galima įžvelgti potencialius ” meilužius” 😀

idomu…
žiūrėsim kas bus toliau…:D

Homesick…

…Vieną saulėtą ankstyvą rytą kai buvo apie 7-8h. tuo metu dar miegojau . O saulės spinduliai bandė mane pažadinti kutendami akis, nosi…. Pramerkus akis tikrai pamačiau, kad diena bus nuostabi…,bet tuo pačiu metu žydrą dangų skrodė lėktuvas. Jis buvo TAIP aukštai aukštai… Nežinia iš kur kilo mintis :”Norėčiau būt tame lėktuve, kuris dabar skrenda į Lietuvą” …

Taip po truputi daugiau nei 2 savaičių pagalvojau…apie namus…

Shitty DaY….

You know sometimes shit happens ….

Taip neveltui aš taip nemėgstu sekmadienių… pasirodo sekmadieniai man neša nelaimes 😀 Tikrai ! nejuokauju..;/

Suluzo mano telefonas..;/

dabar nei kad nebeturiu tokio dalyko kaip telefonas bet kas blogiausia neturiu zadintuvo..;/

i hate my mobile phone…!!!!!