Browsing Category

Amsterdamas

2008 -09-20

7:45 – rise and shine!

09:00 – laukiam visų pasirodant sutartoje vietoje ir pajudam traukinių stoties link.

Bilietas su nuolaida pirmyn atgal kainavo 15.80 euro. Palyginus normaliai.

Kelionė užsitęsia, nes įsėdom į traukinį, kuris stoja ant kiekvieno kaimo. Nooot goood at all..;/ Lipam lauk laukiam kito persėdam. Viskas puiku už 20min Apie 30 žmogiukų jau stovi Amstersamo traukinių stotyje.

Euforija!

Kaip tyčia pasitaikė labai graži diena neprireikė net skėčio švietė saulė.

Taigi išsisklaidom smulkesnėmis grūpelėmis, kad būtų patogiau vaikščioti. Einame su grupe į pagrindinę aikšte ” Dam squar” O ji tikrai didžiulė. Begalė žmonių sėdi šalia paminklo laukia kažko, miega bendrauja, ilsisi, rūko 😀 tikrai įspūdinga. Mes pajudame smulkesne gatvele, kurioje be galo daug greito maisto užkandinių. Nutariame, kad mūsų grupė nori eiti į sex musiem. Taigi ieškome adreso ah…štai jis. Už įėjimą sumokame po 3 eurus. Ir mėgaujamės vaizdiniais. Kaip vėliau paaiškės tai bus vienintelis muziejus, kurį aplankiau. ( Bus proga sugrįžti ir nueiti į ” tattoo musiem”, ” Van Gogh musiem” “Anna Frank House” ir dar šen bei ten. Nes tikrai yra į ką paveizėti 😀 )

Taigi po sex musiem tiesiog vaikščiojome gatvėmis stebėdami kas supa aplink. Žmonės, pastatai,o žolės kvapas seka visur, kur bedėtum koją… Daugybė parduotuvių, kavinių ir dar visokio bieso…gyvenymas tiesiog čia verda. Buvo keista kai užsidarius visoms parduotuvėms veiksmas šiek tiek aprimo. Tad galėjome šiek tiek laisviau vaikščioti ir apžiūrėti. Nuostabau grožio kanalai… tikrai suteikia miestui šarmo…tai labai romantiška… Eh…

Taigi.. ties kuo aš baigiau ah taip pasivaikščiojimas gatvėmis…kai labai jau nuvargo mūsų grupė patraukėme parko link…ten sugulėme ant žolės ir belenekiek laiko pragulinėjom tiesiog mėgaudamiesi akimirkomis…kažkur netoliese grojo ” gatvės muzikantai” , švietė saulė…. argi gali būti geriau ?

Vakarui atėjus 20:00h. Visi vėl susirinkome Dam square. Ir ėjome linksmintis…:D woho….deje taip per visą dieną saugotą telefoną sugebėjau pamesti klube… eh… nesėkmingas man tas telefonas buvo…bet man jis taip patiko dabar turiu paprastą nusipirkau 😀 Šiaip gal ir nieko reikia priprasti 😀 Taigi nenuklystant nuo temos kadangi aš nežadėjau pasilikti Amsterdame per naktį, o važiuoti kartu su tokiu vokiečiu namo tad atėjus laikui lėkt namo aš puoliau į paniką… kad mano telefono nėr… Eh… šudukas… ;/ Pasakiau vokiečiui lai jis važiuoja namo, o aš kaip nors parsigabensiu. Tad likau viena kaip pirštas, kiti žmogiukai buvo išsinuomavę hostelį. Nenorėjau eiti į hosteli ir mokėti 30 eurų už kambarį kai žinau, kad už tą pačią sumą galiu nusipirkti telefoną. Taigi buvo apytiksliai 4.oo kai aš VIENA patraukiau į traukinių stotį galiu pasakyti nebuvo labai jauku, tad pamačius visai patikimai atrodantį vyrūką aš jį užkalbinau 😀 Susidraugavom, bet po pusvalandžio jis iškeliavo taip ir nesužinojau koks buvo jo vardas. Žinau tiek, kad jam tą pačią dieną reikėjo į darbą. Taigi sėdžiu sau stotyje laukiu pasirodančio traukinio 05.17 kai pamatau kitapus platformos pažįstamus veidus – rusus 😀 nudžiungu puolu sveikintis…Nuo to laiko kelionė pasidarė saugi…taigi

05.17 – Amsterdamas – Utrechtas.
~06.00-07.35 – laukiam traukinio…
07.35 – 09.05 – Utechtas – Arnhemas

~09:35 jau buvau namie buvau nemigojus apie 26 h. Pavargus suirzus. Pirmas dalykas kurį padariau paskambinau mamai 😀 apsiblioviau 😀 dėl savo sugebėjimų pamesti telefoną mama vis ramino ir patarė eit miegot…kaip sakė taip ir padariau. Numiegojus jaučiaus kur kas geriau …visos blogos mintys buvo nuvytos šalin….

Pavalgiau…

Apsirengiau…

Sėdau ant savo dviračio ir išlekiau prasiblaškyti….GEra……

….Viskas kas nutinka, nutinka ne šiaip sau….viskam yra priežastis…